środa, 8 listopada 2017

11 zajęć outsidera


Jesteś sam? Czujesz się sam? Może po prostu nie lubisz ludzi? Znajdź swoje miejsce na ziemi i poczuj wolność jakiej pragniesz! Wystarczy, że znajdziesz sobie kreatywne i ciekawe zajęcie!


Nie każdy musi być duszą towarzystwa. Przyznam, że należę raczej do osób, które trzymają się na uboczu a ich grono znajomych jest mocno zawężone. Ale czy to oznacza, że się nudzę? Czasami tak ale trzeba sobie z tym jakoś radzić. Dzisiaj przychodzę z pomocą właśnie dla tych, którzy nie chcą lub nie mają odwagi wyjść do ludzi.

1. Rozwijaj zainteresowania

Tydzień temu opublikowałam post, w którym wypisałam listę hobby i zainteresowań. Skoro masz dużo wolnego czasu i nikt ci nie przeszkadza może warto się tym zająć. Zaparz sobie herbatę i poczytaj książkę, napisz kolejny rozdział opowiadania lub zanurz się w ulubionej muzyce. A jeśli nie masz co robić zachęcam do wybrania czegoś.

2. Domowe spa 

Czy jest coś lepszego niż wanna pełna gorącej wody, bąbelków i unoszącego się zapachu lawendy? Zapal świeczki i relaksuj się przy muzyce lub dobrej lekturze. A może domowej roboty maseczka i peeling?

3. Kino

Wyłóż kanapę poduszkami i przykryj się kocem. Na telewizorze lub komputerze włącz ulubiony serial albo długo wyczekiwany nowy film. Zanurz się we wciągającej fabule i daje się ponieść emocjom. 

4. Nauka to potęga

Jakiś czas temu dodałam wpis o sposobach na naukę. Może warto wykorzystać chwilę spokoju właśnie na naukę? Nigdy nie jest za późno na nowe rzeczy.

5. Kuchenne rewolucje

Nikogo nie ma.. Kuchnia tylko dla ciebie.. A ten przepis co go wczoraj widziałaś wyglądał przepysznie.. Może warto go wypróbować?

6. Na błysk!

Nienawidzę jak domownicy plączą mi się pod nogami. Gdy nikogo nie ma lubię sprzątać

7. Na świeże powietrze 

Puki jeszcze nie ma -15 stopni warto korzystać i chodzić chociażby na spacer. Wziąć rower zanim wrzuci się go na zimę do piwnicy. Jeśli nie jest mokro można także wybrać się na rolki.

8. Kolorowo 

Ostatnio popularne były lub nadal są kolorowanki. Możesz albo kupić specjalne książeczki albo wydrukować sobie z internetu. Na pewno znajdziesz masę tego rodzaju kolorowanek.

9. Mandale

Gdy zaczęłam wciągnęło mnie to tak bardzo, że potrafiłam je rysować nawet na lekcjach po kilka na jednej. Uwielbiałam to. Może i tobie się spodoba?

10. Wokalnie

Lubisz śpiewać ale nie umiesz? Nie widzę problemu gdy nikt cię nie słyszy. Włącz ulubioną playlistę na YouTube i daj się porwać!

11. Poznaj kogoś

Jeśli wstydzisz się rozmawiać z kimś normalnie i jesteś pokoleniem internetowym polecam chaty online. Fakt, że czasami ciężko znaleźć kogoś normalnego do rozmowy ale czasem można poznać naprawdę fantastycznych ludzi. Wbrew pozorom polecam chociażby Tindera. Niby randkowe ale nie koniecznie. Ja nie szukając związku znalazłam tam mojego narzeczonego więc to nie prawda, że w internecie są tylko zboczeńcy mimo, że takich też nie brakuje.


Ludzie to zwierzęta stadne ale nie zawsze mamy możliwość spędzać czas ze znajomymi czy nawet rodziną. Watro też mieć czas dla siebie

Jaka jest wasza ulubiona czynność w samotności? Macie jeszcze jakieś propozycje? 

7 komentarzy:

  1. U mnie wszystko rozchodzi się o prace manualne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię czas spędzony z samą sobą, chwile, w których mogę być bliżej siebie. Lubię ciszę i spokój wokół, spokojną lekturę, kawę... Im bardziej potrafimy być ze sobą, tym łatwiej nam pozwolić sobie na bycie z dala od innych bez poczucia winy i poczucia bycia odrzuconym. Fajnie, że o tym piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zdecydowanie introwertykiem i dobrze mi z tym.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gorąca kąpiel w połączeniu z domowym SPA zawsze mile widziana :) Czasu tylko ciągle brak :) A co, do sprzątania, uwielbiam wyganiać z domu męża i córkę i dopiero wtedy w spokoju sprzątam całe mieszkanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gdybym faktycznie została sama choć na 1 dzień zrobiłabym każdą rzecz z listy z wielkim namaszczeniem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Biorę wszystko oprócz śpiewania, chyba nawet sama bym tego nie wytrzymała ;p A książki, gotowanie, spacery czy SPA to świetne sprawy, które praktykuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja lubię być wśród ludzi, ale bardzo cenie sobie również samotność-ot taka hybryda ;).

    OdpowiedzUsuń